Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 31 maj 2010 22:55

 såhär ser emot ut Här är

t-shirten

   och här skrattar Bill å Tom:D

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 31 maj 2010 22:15

Idag har ja varit i skolan och det har varit en vanlig måndag inte så mycket hände vi hade nåra lektioner på min skola som vanligt och åt lunch och hade rast som vanligt. Sen cykla vi upp till Nordlycke för att ha B-språk. Det ända som var roligt i skolan var att Alva fråga om ja ville följa med henne och Freja och josse till LISEBERG på onsdag för vi har studiedag då så vi kan vara där länge. Men när ja kom hem så sa mamma och pappa dom jävlarna att ja inte kunde för att det kostar för mycket herregud ja kommer inte att ha nånting att göra på Onsdag näsatn alla ska vara på liseberg då så ja kommer att va hemma och ha trökigt  .


Det som oxå var roligt ida var att ja å mamma åkte till Frölunda Torg för att vi skulle köpa skor till mig på skolavslutningen och skor till mamma och en tröja eller t-shirt till mig på Green Day konserten på Lördag det ska bli as kul ja ska ha as häftiga kläder och smink. nåja ja köpte en shock rosa t-shirt på New Yorker med en EMO på. och ett par vita skor med lite nitar på till skolavslutningnen. ja laddar upp lite bilder snart.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards