Alla inlägg under juni 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 22 juni 2010 20:23

Här är ett klipp på när nån åker longboard  

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 22 juni 2010 19:39

Idag har ja mamma och anton  varit på stan först kolla vi på nåt båt museum (borring)   sen åt vi på pizza hut eftter det gick vi över gatan för att gå till en affär som heter  där kollade vi på longboard och en kille berätta lite om dom och visade dom de hade i butiken det var inte så många men dom skulle få in mer nästa vecka så vi kanske kan åka dit då. sen gick vi runt och kollade lite och handlade jag visar bilder på vad ja köpte längre ner . Och när mamma kolla i en butik som heter timbaland så orkade inte ja vara där inne så jag ställde mig utanför och så kom det en kille fram till mig och frågade om ja hade en minut att lyssna på honom om miljön och djur och sånt.. SEn gick vi runt lite och kolla på hollywood (en skate butik) där kolla vi på longboard och dom sa att dom tar fort slut så jag blev nervös att det inte sak finnas när ja ska få en men dom får in nya när dom tar slut oxå. Jag kommer få min i slutet av juli för då fyller ja år och då har ja mindre än halva sommaren att åka på bara . men ja och pappa ska kolla lite mer på stan sen och han kanske oxå tycker det är för långt dit så jag kanske får den i förväg . Och så var vi inne på shock och kepsen jag ville ha var slutsåld   


Ja vet att det är en kille men dom sa att det


är för både killar och tjejer och så får ja ha


ett vit linne under eller bikini. Ja köpte den på


ONEOFF (en sk8 butik).


  

DEt är ett par örhängen som kostade 10 kr på SHOCK (det är tärningar)

    

Det är tabletter i den dom smakar inte så mycket men den såg rolig ut. (köpt på SHOCK)


 

Detta är en bok om TOKIO HOTEL med massa bra bilder.


 

DEt här är vantar utan fingrar med dödskalle händer som jag köpte på SHOCK


   Och så köpte jag en bikini men jag orkar inte visa den nu

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:58

Jag ska få en longboard när ja fyller år


(22 juli) och här ska ja visa dom ja vill ha och


skulle passa mig ja har kollat in dom på


hjulen


Dom 2 första är samma model bara att dom ser olika ut   


och brädan och sånt. here they come. 


1. den här vill ja helst ha   2. sen den här

    3. sen den

       4. sen den här eller ja vet inte om ja vill ha den kanske

  



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:53

Ja kollade på ett program om schimpanser och gud vad jag vill ha en jag har faktiskt velat ha en nästan hela mitt liv men såklart att jag inte får det för art ska den vara när ja å Anton  är i skolan och mina päron jobbar, den skulle ju bara stöka runt i huset och gjort sänder massa saker och om vi köpte en måste vi ju ha ett rum där den kan vara och leka och busa och klättra och så kanske den känner sig ensam och behöver en kompis och så kanske dom får en liten bebis schimpans om det nu är en tjej och kille och sen har vi snart hela huset fullt av schimpanser och då måste vi flytta och så vidare. Men jag vill ha en när jag blir stor......kanske.

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:35

more videos with shane dawson 



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:09

Här kommer en te as kul  



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:00

HERE COMES MORE!!!!!!



This one is so funny that u going to die of


laugh    


Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards