Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 23 maj 2010 23:01

Det här är mat/godis ja Hatar och det menar ja XD



                 jag menar alla sortens fiskar            Det här är dom jag kommer på nuXD  

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 23 maj 2010 22:23

Kusin fyller 2 idag


Idag fyller en av mina kusiner Wilma 2 år ja mamma och anton åkte hem till henne och skulle gratta henne pappa kunde inte följa med för han fick asma  igår nåra läkare sa det och så vakna han 4 imorse och kunde inte andas så han var väldigt trött nu men det gick bra ändå utan honom innan vi åkte hem till Wilma gick vi in och kolla på Stadium på backaplan där köpte jag ett par shorts och mamma byte ut ett par shorts som inte passa till Anton till ett par andra sen åkte vi hem till dom nästan precis när vi kom hem till dom fikade vi det var 3 olika sorters bakelser först var det vanliga bullar sen var det rulltårta och sist var det en slags muffin med sockrigt glasyr på och strössel. sen efter det skulle vi äta tårta den var rätt så god llr inte i botten det var nån jätte stark mörk choklad kaka som smaka kaffe usch....... sen lekte jag lite med Wilma och hennes syster Emilia som är 4. Det som kan vara äckligt med småbarn är när dom är förskylda och torkar va sig det på händerna och ska sen hålla i min hand de..det kan vara lite äckligt usch (rysser till) nåja sånt är livet. hihi Idag har jag knappt kunnat stå emot att åka till LISEBERG men idag funka inte det var jätte fint väder och helt underbart men jag ska nog snart gå jag ska fråga nån i klassen om hon skulle vilja gå och så ska kanske min familj och en annans familj gå ditt på skolavslutningen =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards