Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 27 augusti 2010 22:15

Nu ska ja visa hur lika Justin Chatwin och Billie Joe Armstrong e 


här e Justin Chatwin först

  


Och här e Billie Joe 

    



Nu bredvid varann 


     Ni får trycka på dom annars får dom inte plats bredivd varann:D

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 27 augusti 2010 21:53

Hej8)  


det e en smileys som minkompis kom på den var faktiskt rätt så bra 8) 8( 8:an e ögonen, ida spela vi matsch kl halv 8 och vi vann med 2-0 , just nu lyssnar ja på mucsik marilyn manson lunchbox (that's mutherfucker's gonna get my medal) det  e en liten kille i början som säjer såXD här e nåra bildrer på marilyn:D 


      

 


http://awesomestart.com/tokiohotel/    det e en jätte bra hesida dte e google med tokio hotel som bakrund kopiera det och sen sök på det:D man kan ta bort tokio hotel och sätta in nåt annat namn på ett band llr artist .


Dom 11 bästa låtarna med marilyn manson just nu e:


1. Lunchbox

2. the beutiful people

3. the dope show

4. tainted love

5. sweet dreams

6. the boodies

7. this is halloween

8. cake and sodomy

9. arma-goddamn-mutherfucker-geddon

10. we're from America 

11. king kill 33



KidPunk!!!!!!!


  



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 23 augusti 2010 22:09


Bill Und Tom<333333333333



                

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 23 augusti 2010 21:50

Idag börja ja skolan och jag, Alva, Freja å Josse cyklade tillsamans om vi inte skulle det va pinsamt, när vi var framme vid koslan samlades alla 7:or i matsalen och så pratatde rektorn lite och sen gick vi till våra klassrum med våra lärare och så pratade våra lärare lite och så fick vi lite papper mm... sen fick vi våra skåp och jag fick ett där uppe ja e ju rätt så lång så det va bara bra att ja fick det, först så var alla nervösa i klassen sen gick vi ut och då skulle man gå ut och fråga massa frågor och skriva på ett papper och då lärde nästan alla känna varann rätt så bra och sen var det inte alls nervöst:D, efter skolan var ja, Alva, Freja å Josse me varan och vi gjorde inte så mycket då vi mest kolla på TV och immon kanske ja ska ha mohawk i skolan och alla kommer STIRRAXD men ja får ta det Freja, Alva å Josse kommer vara vid min sida. och Imon börjar halva klassen vid 11.00 den halvan e ja å freja med i :D och den andra halvan börjar 9.00

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 21 augusti 2010 14:28

ldag fyller min bror år och igår sov ja över med alva å freja å då kolla vi på war of the world (världarnas krig) den var skit bra det e min favoritfilm förutom the freedom writers, och så lurade freja å alva mig för det e en kille i filmen som heter Robbie som e storebrosn och e as snygg han heter Justin Chatwan och då sa dom att han skulle dö för han ville vara med i armén och hjälpa dom och så sa dom att han skulle sprängas precis bredvid en pansarvagn och det kunde inte va sant   och så trodde ja på det så ja va jätte ledsen och sen i slutet så ser jag när han går fram till sin pappa å lillasyster och kramar dom å då blev ja överlycklig  här e en bild på honom ( han ser ut som billie joe armstrong i green day)

       Den här sista bilden e snyggast<3333


å nåra bilder på mig

      

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 14 augusti 2010 18:25

Här e lite kläder som ja har köpt


Den e för killar men ja tyckte den va så snygg så ja köpte denXD

      Den har kattöron men det syns inte här 


Och så köpte jag ett par Bondagebyxor men dom fanns inte med på affärens hemsida men ja lägger upp ett par andra bondagebyxer som ser ut som dom, Det e en kille som har på sig dom men det stod att det var för både tjejer & killar   


Av Julia kaulitz/Gaskarth - 9 augusti 2010 19:26

Idag har jag säkert åkt 1 mil på min longboard, ja har åkt nästan hela dan och nu är ja helt slut, men det är bra för man motionerar samtidigt som man åker 


TOKIO HOTEL 

                                    

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 5 augusti 2010 19:20

Nu ska jag visa dom killarna som jag tycker e snyggast i världen 


såklart först Bill, Tom, Georg och Gustav 


Bill Kaulitz<3333333333333

 

  

Tom Kaulitz<33333333333

 

Gustav Schäfer<333333333333

 

Georg Listing<3333333333

Jared Leto 

  

Johnny Depp 

  

Jackson Rathbone 

I Twilight 

  

Och i verkligheten

  

Josh Zuckerman

Billie Joe Armstrong 

Michael Jackson 

  

Brolle 

  

Robert pattinson

 

Peter Facinelli

i twilight 

och i verkligheten<33

<33333

marlo Snellman


  




Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards