Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

snö idag (oktober)

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 21 oktober 2010 14:12

IDAG HAR DET SNÖAT I SKOLAN!!!!!!  och dt är bara Oktober fast sen smällte dt  idag har dt varit kul i skolan alla har varit vänner och dt har varit jätte bra väder  och när lektionen var slut gick ja å mina vänner ut för att kolla på snön och när ja springer ner från trappan vid ingången så tar ja 2 steg i taget och dt går så himla snabbt ja hinner knappt me mig själv  dt tråkiga var att dt var bara ja och en annan av mina kompisar som ville kasta snöboll dom var för fega så när inte Alva (dt var hon som ville va me mig på att kasta snöboll) så när inte Alva såg så kom freja och ägga henne  och sen sprang hon in så feg xD OCH JA SKA BÖRJA I ELBAS   NÄR SOM HELST VI SKA BARA FÅ ETT MAIL!!! hejdå bloggen 

 ALEX GASKARTH<3<33

här e sassa bodensjö me en annan glöm henne kolla på bilden på sassa så awesome


 å lilla Tom

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 20 oktober 2010 20:48

dt har varit jobbigt i skolan idag freja har varit inlåst i ett rum får inte säga vrf 8/ men ja har pratat me en gammal klasskompis som ja inte har pratta me på hela sommaren xD OCH JA SKA TILL STAN PÅ LÖRDAG ME EN KOMPIS SOM HETER ANNIE HAR INTE TRÄ...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 20 oktober 2010 20:45

All Time Low<3<3<3        den här e skit söt<3<3<3<3<3<3         ...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 7 oktober 2010 20:56

nu vare länge sen ja bloggade men ja kan säga att ja kom precis hem från Tukïet  det var as kul där här e dom 2 snyggaste där:D han i vattnet e snyggare när han e torr^^   EMRAS<333 Och här e lite bilder på Sassa Bodensjö love her ja har a...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 14 september 2010 18:33

Bilder                             

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 11 september 2010 16:16

Lite Bilder                            

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Skapa flashcards