Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 26 maj 2010 22:52

Hejsan:P


Idag har ja inte gjort så jätte mycket men jag kommer inte på nåt just nu så jag skriver lite om idag:) vi börja skolan kl 08.10 vi hade EA och jag blev klar med planeringen:) sen på rasten gick jag och sötnosen Freja ner till skolsyster för hon skulle kolla på mitt sår och hon fixa lite på såret sen fick jag träffa en annan doktor och han börja prata med mig och ja sa "är du från Småland" ja fattar inte hur jag kunde ha sagt det för när jag sa det börja han prata upp hela hans barndom och historia om Småland och vidare. sen gick vi tillbaks till klassrummet och efter lunchen sen skulle vi upp till Nordlycke och ha språk och slöjd i slöjden gör jag en tröja den blir faktiskt väldigt bra jag ska bara sy lite till och sätta på ett tryck på sen är jag klar och trycket ska vara tokio hotels logo det ska stå överallt jag ska massa såna märken och mindre märken på armarna. Sen åkte jag hem och åt en pan pizza och byte om för jag skulle ha fotbollsträning, under hela våren och vintern har jag hatat fotbollen och inte velat spela och sluta i sporten men jag fick inte och idag och nåra träningar innan har faktiskt varit väldigt roliga och bra:D och nu på kvällen har ja målat av medlemmarna i Gorillaz dom har typ manga figurere istället för dom själv och dom blev rätt så bra jag laddar upp dom imorgon


                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards