Alla inlägg under juni 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 6 juni 2010 16:40

nu ska ja berätta om 2 as roliga saker eller ena är det den andra är lite mindre, å ja börjar med den mest roliga saken och det var GREEN DAY KONSERTEN  .


Först när ja kom hem från saken ja ska skriva om sen vi var uppe rätt så länge så ja var väldigt trött på dan så när ja kom hem sov ja i 4 timmar sen väckte mamma mig och då sminka jag mig och fixa frisyren och kläderna och naglarna. Sen åkte vi in halv 6 när vi kom till ullevi (det var där konserten var) så kolla vi rutn lite sen gick vi in och vi kom in med en gång det var ingen kö vilket var bra  . När vi kom in satte vi oss på våra platser vi hade sittplatser men jag skulle vilja ha ståplatser och när vi satte oss var det musik på och vi kollade på alla människor som stod där nere framför scenen och sen efter ett tag kom förbanden och först var det JOHNOOSI och dom var as bra jag hade aldrig hört dom förut, Sen kom JOAN JETT AND THE BLACKHEARTS och dom var hur bra som helst hon är ju rött så gammal men hon var skit bra, och så köpte mamma popcorn och dricka, Och sen kom GREEN DAY och dom börja inte att dom stod på scenen och vänta ett tag innan dom spela utan dom hoppa ut och börja spela med en gång, Och dom var as roliga i låtarna mellan låtarna och efter låtarna och han sa nästan hela tiden heeeeeääey och så skulle vi säga efter. Och i början var det en full kanin som var skit rolig, dom hade ett jätte roligt nummer där tré cool hade en röd BH på sig över sin t-shirt skjorta och jätte jätte stora glassögon och en tant hatt och så spela Billie Joe trummor och Tré Cool stod längs ut på scenen och sjöng och dansa en jätte rolig dans, Och dom tog upp väldigt många personer på scenen och det var en kille som kom upp på scenen han hette Robert och var från näksjö å han sjöngde jätte bra nästan lika bra som Bille Joe så han fick sjönga rätt så länge på scenen och när billie joe frga vad han bodde så skulle Rober försöka att säga Näksjö på Enegelska och det lätt jätte roligt och när han sa att han hette Robert så sa Bilie Joe "no now i s your name bloody" så gick dom längre upp på scenen och så sa han samtidigt "hey bloody" "coem here bloody" "how are you bloody" haha  och så sköt billie ut tröjor med dom på i nån stor pistol typ och dom flög as långt. Och det som var mest roligt var att efter varje gång han sa nåt roligt eller gjorde nåt roligt så gjorde han så han fick dubbelhacka och så log han jätte roligt.


Jag orkar inte skriva mer det var så mycket roligt och bar och häftigt och mer så det får räka med det här  




 och i slutet sa han heeeeäey i typ en hel minut och så skulle vi göra samma sak och så fick han dubbelhacka och sa "you did better then norweige" (ni var bättre än norge) 

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 3 juni 2010 20:11

Idag har ja varit i skolan, det har varit rätt så roligt idag faktiskt vi kollade på en film som var bra den hette "min fröken är en utomjording" Den var dansk och det handlade om en kille som hette Carl och gick i skolan och dom skulle ha vikarie ett tag och hon var en utomjording då och så skulle dom åka till paris med vikarien och hon tog dom till en ladugård på landet och där ska hon föra upp dom i rymden till hennes planet, men Carl stoppar henne genom att göra sönder ett klott, Sen efter skolan var ja, Alva, Madde, Andrea och Freja hemma hos Freja, Ja och Andrea skulle ha fotbollsträning halv 4 så vi kunde bara vara där en liten stund, först när vi kom hem till henne hoppa vi studsmatta och då berätta Andrea lite saker som hon brukar göra och ja blev helt förvånad ja har bara gjort det 2 gånger, och det är ganska roligt. Och ja tycker synd om Alva hon har bara pussat en på kinden  . nåja sen gick vi in och gjorde pannkakor ja åt 2 och sen byte vi om och sen åkte vi iväg vi hann precis i tid när vi skulle träna. Det som är roligt med Att Andrea var med oss idag är att hon är typ en av dom populäraste i torslanda blanda killarna och tjejerna en av dom säjer ja bara och hon är med oss men hon kan vara rätt så snäll och rolig. Nåja efter träningen fick vi våra jackor som vi hade beställt till hela klubben dom var jätte snygga och det stod ens namn på dom. Vi skulle ha dom i Stockholm där vi skulle spela en cup på 4 dar så vi får ta ledigt 1 och 1/2 dag. och så får vi såklart behålla dom efter men jag kommer nog inte använda den på länge efter cupen för sommaren har precis börjat och det är jätte varmt ute och den är rätt så varm den jackan. Sen cykla jag hem och åt middag och duscha sen åkte ja och mamma ner till Maxi för att ja skulle köpa godis och dricka till imon på klassresan. och när ja var på MAXI så såg Mårten mig för andra gången när jag hade lockar , Och så såg jag Della, Tess och My fats dom såg inte mig som tur var  . Sen åke vi hem och nu ska jag gå och lägga mig tidigt idag så det går snabbare tills imon  

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 2 juni 2010 08:55

Snart ska ja åka till Liseberg   eller först ska vi samlas vid Alva innan bussen går. Och så tar vi buss 24 till hjalmar brantningsplatsen ungefär vid backaplan och sen tar vi spårvagn 5 till   LISEBERG  . Det ska blia s roligt och ja tänker inte åka dom två tornen det är dom som en går sakta upp och snabbt ner och den andra går snabbt upp och sakta ner, Ja vågar ja kan inte dom är skit läskiga.

Det som är bra idag är att det är onsdag och alla jobbar eller är i skolan förutom våran skola och nåra andra som har studiedag så det kommer bli as lite folk och jätte roligt  


Och här kommer en bild på mina älsklingar TOKIO HOTEL<333  


  

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 1 juni 2010 20:00

Idag har jag klätt mig väldigt svart för ja är arg på mamma och pappa ni förstår varför det står i mitt förra inlägg, jag hade ett par grå/svarta byxor som det ser ut som man har häng men det har man inte och ett nitbälte till det sen ett vitt linne under en av mina svarta tokio hotel t-shirtar och så en tunn svart kofta med knappar på över, Och mycket kajal och så hade jag en häftig frisyr, Jag tyckte nästan det var för mycket svart, men det gick bra bara ungefär 20 personer kolla konstigt på mig i skolan skoja bara men dom tyckte jag var rätt så svart. Sen när jag kom hem satte jag mig lite vid datan och kolla på fb och lyssna på musik det är ett nytt band jag gillar som heter killerpilze dom är tyskar ja har märkt att ja gillar väldigt mycket tyska band, dom är väldigt bra. Efter att ja hade sutir vid datan en stund skulle ja ha fotbollsträning men jag kunde inte vara med för jag hade fotbollsmatch i söndags och då kunde jag knappt springa för ja hade så ont i halsen och knappt kunde andas det kändes som hela halsen var ful med damm. Så jag åkte waveboard upp och kollade på, och sen när ja skulle åka hem märkte jag att det var nåt fel på waveboarden och då var bakhjulet söndrigt och så hade den blivit helt trögt fast den funkade lite så jag åkte lite på den och när jag kom hem så hade den gått ännu mer sönder   sen hade ja mamma å pappa ett snack om liseberg och ja fick gå så imorgon ska jag på liseberg med Freja, Alva och josse det ska bli as kul vi ska åka varje karusell förutom dom som är för tråkiga och barnsliga. Och så ska vi äta sockervadd och godis å läsk å massa gott.

Och kl 21.00 ska jag och mamma kolla på DESPERATE HOUSEWIEVS ja älskar den serien den är så bar och så spännande ska eddie strypa lynette eller inte? vem vet? så det ska bli as spännande sen ska ja nog krypa till sängs och vämnta tills imorgon  

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards