Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:58

Jag ska få en longboard när ja fyller år


(22 juli) och här ska ja visa dom ja vill ha och


skulle passa mig ja har kollat in dom på


hjulen


Dom 2 första är samma model bara att dom ser olika ut   


och brädan och sånt. here they come. 


1. den här vill ja helst ha   2. sen den här

    3. sen den

       4. sen den här eller ja vet inte om ja vill ha den kanske

  



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:53

Ja kollade på ett program om schimpanser och gud vad jag vill ha en jag har faktiskt velat ha en nästan hela mitt liv men såklart att jag inte får det för art ska den vara när ja å Anton  är i skolan och mina päron jobbar, den skulle ju bara stöka runt i huset och gjort sänder massa saker och om vi köpte en måste vi ju ha ett rum där den kan vara och leka och busa och klättra och så kanske den känner sig ensam och behöver en kompis och så kanske dom får en liten bebis schimpans om det nu är en tjej och kille och sen har vi snart hela huset fullt av schimpanser och då måste vi flytta och så vidare. Men jag vill ha en när jag blir stor......kanske.

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:35

more videos with shane dawson 



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:09

Här kommer en te as kul  



Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 21:00

HERE COMES MORE!!!!!!



This one is so funny that u going to die of


laugh    


Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 20:56

I LOVE SHANE DAWSON!!!!!  



Check out this video it comes more later  




Av Julia kaulitz/Gaskarth - 19 juni 2010 20:42

Nu är päron på fest hos granarna och jag måste passa min brosa  . Vi kollade på Arthur och Maltazar å ja är så jävla besviken på 2 saker 1. att den tyska versionen inte var med för där spelar Bill Kaulitz Arthurs röst.

2. den slutade så dåligt jag blev så jävla besviken det känns som filmen är en kvart så jävla arg blev jag ja ska FAn stämma dom  . för båda sakerna. 


När vi kolla på filmen åt vi OREO det är typ kex som man sak dopa i mjölk dom är as goda dom är nog rätt så onytiga oxå för dom är från USA  , men ja vet inte ja får kolla på packetet  . 


Kolla på det här video klippet det är as roligt det är när tokio hotel eller mest bill å georg som dansar. Bill är pinsam. Om han var min pappa skulle ja dött av skam  

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Ovido - Quiz & Flashcards