Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Rubrik saknas

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 23 juli 2010 18:30

ja fyllde år i torsdags (igår) och då så vakna jag av päronen och brosan, och då fick jag en jeansväst som är lite uppriven i axlarna det var exakt en sån jag ville ha och den passar till allt . och så fick ja ett halsband, överkast och pengar från mormor å morfar 800 kr , och på kvällen gick vi på Hard Rock café det var första gången jag varit där det var as kul, när vi skulle gå dit gick vi igenom heden där gothia cup är nu och det var sjukt mycket folk där och det var många mörka från Africa och dom var as häftiga och snygga dom hade häftiga frisyrer och allt. Efter vi ätit gick vi å kolla på eclipse den var så f**king bra dom 2 bästa scenerna var när Rosalie och Bella stod på cullens terass och Rosalie sa att hon ville ha ett annat liv än att vara Wampire och att Bella väljer fel att vara Wampire, den andra var när Robert släppte av bella med Jacob för dom skulle skydda henne från dom nya vampyrerna och Victoria.

Nästa dag åkte vi upp (nu) och jag har fått 3 små glasstatuer på djur som var häftiga, alla 4 Twilight böckerna för farmor läser dom och jag läste lite ur den och tyckte den var rätt så bra så jag fick böckerna efter henne och så fick ja 800 kr från anders och johan mina farbröder och nu har ja as mycket pengar så ja ska köpa en ny skateboard för den gick ju sönder sen sak jag köpa kläder och armband och ringar och halsband helst med nitar på och deadskulls. Och nu har jag börjat älska verkligen älska PUNK!! och Anarki och sånt dom bästa banden är ramones, RKL, total chaos, the exploited mm...  Anarchy

   PUNK!!<3

 

Mohawk<33

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 21 oktober 2010 14:12

IDAG HAR DET SNÖAT I SKOLAN!!!!!!  och dt är bara Oktober fast sen smällte dt  idag har dt varit kul i skolan alla har varit vänner och dt har varit jätte bra väder  och när lektionen var slut gick ja å mina vänner ut för att kolla på snön och när ja...

...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 20 oktober 2010 20:48

dt har varit jobbigt i skolan idag freja har varit inlåst i ett rum får inte säga vrf 8/ men ja har pratat me en gammal klasskompis som ja inte har pratta me på hela sommaren xD OCH JA SKA TILL STAN PÅ LÖRDAG ME EN KOMPIS SOM HETER ANNIE HAR INTE TRÄ...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 20 oktober 2010 20:45

All Time Low<3<3<3        den här e skit söt<3<3<3<3<3<3         ...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 7 oktober 2010 20:56

nu vare länge sen ja bloggade men ja kan säga att ja kom precis hem från Tukïet  det var as kul där här e dom 2 snyggaste där:D han i vattnet e snyggare när han e torr^^   EMRAS<333 Och här e lite bilder på Sassa Bodensjö love her ja har a...

Av Julia kaulitz/Gaskarth - 14 september 2010 18:33

Bilder                             

Presentation

Det här är min blogg om skate saker musik och kläder jag kommer ladda upp mycke bilder som rör sig mest på Tokio
Hotel och Green Day och andra band oxå tror jag XD.
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://www.lastfm.se/listen/artist/Tokio%2BHo


Skapa flashcards